پوشاک زنانه

بررسی دلایل خرید عمده لباس زیر زنانه

بررسی دلایل خرید عمده لباس زیر زنانه

جنس لباس زیر زنانه مخصوصا شورت زنانه تاثیر بسزایی در سلامت بانوان دارد، اما شاید بعضی از افراد این موضوع را جدی نگیرند. در هنگام خرید عمده لباس زیر زنانه باید به این نکته توجه کنید که  جنس مواد اولیه استفاده شده در آن چیست و چه مدتی می توانید از آن استفاده کنید.

در این مقاله نکاتی که باید بانوان گرامی برای حفظ و مراقبت از بدن خود انجام دهند را با هم بررسی می کنیم. با انتخاب درست و نگهداری مناسب از لباس زیر زنانه( شورت زنانه) سلامت پوست و بدن خود را حفظ کنید. از طریق فروشگاه اینترنتی روژانو می توانید هم خرید عمده لباس زیر زنانه و هم جزئی را انجام دهید.

چند نکته مهم در مورد خرید عمده لباس زیر زنانه

  • از شورت های نخی استفاده کنید

بسیاری از بانوان با مشکلات عفونت زنانه درگیر هستند و عوارض آن هم بر روی جسم و روان آن ها تاثیر می گذارد. یکی از عمده دلایل عفونت استفاده نادرست و یا استفاده از لباس زیر با جنس نامرغوب است. بهترین جنس برای شورت زنانه نخ است که به اندام شما اجازه تنفس می دهد و جذب کنندگی بالایی دارد و رطوبت را به خود جذب می کند. چون رطوبت یکی از عوامل ایجاد قارچ وو عفونت دستگاه تناسلی می باشد.

خرید عمده لباس زیر زنانه

خرید عمده لباس زیر زنانه

  • در منزل از پوشیدن شورت زنانه خودداری کنید

در منزل از لباس های گشاد استفاده کنید که هوا در بدنتان جریان داشته باشد .اگر این گزینه برایتان سخت است، در صورت امکان شب ها هنگام خوابیدن از شورت زنانه استفاده نکنید. زیرا باعث جریان هوا می شود و از تعرق و رطوبت جلوگیری می کند.

  • هر روز شورت زنانه خود را عوض کنید

بسته به تعرق بدن یا ترشحات خود می توانید هر روز یا بعضا روزی دوبار لباس زیر حود را عوض کنید. بعضی افراد بخاطر شدت ترشحات در طول روز از پدهای روزانه استفاده می کنند. این روش مناسبی نیست چون مواد استفاده شده برای ساخت این پدها خود حساسیت زا هستند و در طولانی مدت ممکن است باعث عفونت شوند. بهتر است از پدهای روزانه فقط برای زمانی که به مسافرت می روید استفاده کنید. خرید عمده لباس زیر زنانه نخی بهترین گزینه برای استفاده روزانه است و هر روز آن را عوض کنید.

  • از لباس های زیر تنگ استفاده کنید

اگر به صورت مداوم از شورت زنانه تنگ استفاده کنید هم باعث تحریکات و خارش پوست می شود و هم در طولانی مدت به علت نگه داشتن رطوبت در خود باعث عفونت و مشکلات دیگر می شود. بهتر است برای استفاده روزانه یا طولانی مدت از شورت زنانه تنگ و جذب استفاده نکنید مگر در موارد خاص.

خرید عمده لباس زیر زنانه

از پوشیدن لباس زیر تنگ اجتناب کنید

  • از مدل های مختلف استفاده کنید

برای روحیه بانوان و تنوع بیشتر، مدل های مختلفی در رنگ ها و طرح های مختلفی از لباس زیر زنانه، شورت زنانه و … به وجود آمده که بانوان عزیز می توانند از آنها بر اساس نیاز خود استفاده کنند.

شاید این موضوع چندان جدی به نظر نرسد، اما پوشیدن لباس زیر زیبا و استفاده از ست های جذاب لباس زیر زنانه بر اعتماد به نفس بانوان نیز تاثیرگذار است. حتی بانوان عزیز زمانی که احساس ناراحتی دارید با خرید یک ست زیبای لباس زیر زنانه شورت زنانه زیبا یا سوتین جذاب می توانید شادابی را به خودتان هدیه بدهید. تاثیر لباس زیر زنانه را دست کم نگیرید.

  • لباس زیر زنانه تاریخ مصرف دارد

برای حفظ بهداشت فردی بهتر است حداقل هر ۶ ماه شورت زنانه خود را دور بیندازید. چون هر چقدر هم شستشو و نظافت را رعایت کنید باز هم در شورت زنانه باکتری وجود دارد که در نهایت منجر به عفونت های قارچی می شود. پس بهتر است با خرید عمده لباس زیر زنانه لباس های زیر قدیمی تر خود را دور بیاندازید و شورت زنانه جدیدی را جایگزین کنید.

خرید عمده لباس زیر زنانه

استفاده از شورت زنانه در مدل های مختلف

  • لباس زیر خود را در آفتاب خشک کنید

بهتر است بانوان شورت زنانه خود را هر روز تعوض کنند و بشویند. اگر می توانند آنها را در آفتاب بگذارند تا خشک شود. در غیر اینصورت اگر منزل آفتابگیر نیست شورت زنانه خود را بعد از خشک شدن اتو کنید. حرارت آفتاب یا اتو باعث از بین رفتن میکروب های باقی مانده بر روی شورت زنانه می شود.

  • لباس زیر زنانه را در صورت امکان با دست بشورید

به دلیل وجود الیاف در لباس زیر زنانه، بهتر است آنها را با دست بشویید. به این علت که هم سالم تر باقی می مانند و آلودگی های موجود در ماشین لباسشویی به آنها منتقل نمی شود و هم آلودگی باقی مانده در شورت را به ماشین لباسشویی منتقل نمی کند.

 بر اساس تحقیقات انجام شده به ‌طور متوسط در هر لباس زیر یک دهم گرم مدفوع وجود دارد. حدود ۱میلیون باکتری فقط در ۲ قاشق غذاخوری آب ماشین لباس ‌شویی وجود دارد و حدود ۸۳ درصد از لباس‌‌ های زیر‌ تمیز تا ۱۰هزار باکتری دارند. پس بهتر است لباس های زیر خود را با دست و مواد شوینده مناسب بشویید.

  • لباس زیر خود را با شوینده های ملایم غیر عطری بشویید

بسیاری از بانوان بر این باورند که استفاده مداوم از مواد ضدعفونی کننده و سفید کننده نظیر وایتکس باعث از بین رفتن تمامی میکروب ها می شود یا بعضی دیگر ترجیح می دهند برای خوشبو و معطر شدن لباس زیر خود از شوینده های عطری استفاده کنند که هر دو باور غلط است و این شوینده ها برای پوست و سلامت بدن مضر هستند.

خرید عمده لباس زیر زنانه

لباس زیر خود را در آفتاب خشک کنید

کلام پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره خرید عمده لباس زیر زنانه در اختیار شمل قرار دادیم. بهداشت و سلامت بانوان، حفظ شادابی پوست و افزایش روحیه که با خرید لباس زیر زنانه شورت زنانه در طرح ها و مدل های مختلف می توانید بدست آورید را دست کم نگیرید. ناحیه تناسلی در بدن بانوان بسیار دارای اهمیت می باشد و حفظ سلامت و بهداشت این ناحیه تاثیر زیادی بر روی جلوگیری از بیماری های پوستی، بیماری های عفونی و قارچی رحم تخمدان و مثانه تاثیر بسزایی دارد. برای خرید عمده لباس زیر زنانه از فروشگاه اینترنتی روژانو کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *